divendres, 11 de març del 2011

Hola, hola!!

Mira per on que tinc ganes d'escriure aquesta tarda. Feia dies que m'agafava la mandra i no m'abellia posar-mi. Deu ser que la síndrome de l'ESO s'encomana, per això tinc episodis de gandulitis.
Però de què pontificaré?. Sobre què divagaré?.
No ho sé. Tenia ganes d'embolicar-me una mica amb la famosa setmana blanca, però me n'adono que si m'hi poso em pujarà la bilirrubina. Un altre tema que fa temps que em potineja pel cap és la política municipal. Però si el primer m'altera els paràmetres del fetge, aquest em produirà una descomposició intestinal que em tombarà el cap de setmana.
Així que pot ser que ho deixaré córrer i em dedicaré a donar una ullada al Facebook, a veure què fan els meus companys, però, ara que me'n recordo, fa dies que no visito el meu company Manu. Ara m'hi poso, com a mínim tindré una mica de sana enveja i me n'alegraré per ell, almenys que frueixi de la vida.
Els altres temes poden esperar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada